tisdag 31 december 2013

Mysans nyårskaramell

Som vanligt är det dags att sammanfatta året och jag vet inte hur jag riktigt ser tillbaka på 2013. Det har varit med och motgångar precis som det alltid är i livet. Och som jag nog oftast tyckt varje år så har det nästan alltid hänt mest under och efter sommaren.

Jag började året med att prova på Viktväktarna och tyckte till en början att det var superbra! Jag gick ner ca 500 gram i veckan och på några månader hade jag lyckats med 8 kilo! Men där tog det stop. Jag stod och vankade av och ann med två kilo upp och två kilo ner. Så när sommaren kom tröttnade jag med det och sa upp min prenumeration.

Enligt vad jag kan se tillbaka i bloggen så var det mycket träning i början på året och det höll i sig väldigt bra ända fram till sommaren. Men å andra sidan hade jag en superbra vän som hjälpte mig! Emilia :D

I maj tappade jag min telefon i marken på den sista grushögen som fanns kvar och spräckte displayen. Jag hade då en Samsung galaxy s3. I juni köpte jag en ny och då blev det s4. Dock så tappade jag den utanför min bil i november utan att märka det och körde över den. Så det var min karma vad gäller telefoner det.

I augusti hände något fantastiskt! Jag fick åka med en av mina bästa vänner, Nadja, till Tyskland där hon har sin familj. Jag var med i en vecka och det var en fantastisk upplevelse! Vi åkte till Frankrike och till Europapark och massor med andra ställen och jag längtar att få komma tillbaka!

I övrigt blev det en del resor ändå. I juni åkte jag och mamma till stugan och gick på Sweden Rock. Jag åkte också med min brukare och hennes familj ner till Skåne och fick åka till min födelsestad Ystad! Hur mysigt som helst om man bortser från aktiviteterna vi inte deltog i och att vädret kunde varit bättre ;)

I september så började jag med LCHF igen och det är min grej. Jag ska inte köra något annat utan det är just det som passar mig.
I september köpte jag också en ny bil. En Toyota :) 2004 års modell och den älskar jag!

Ja, jag har under året både börjat sälja aloevera produkter och alpnaering (kryddor) Det som jag gillar mest är kryddorna och aloeveran funderar jag att lägga av med. Men det är ungefär det.

Jag tror inte jag lärt känna så många nya personer men jag har återfått några gamla :)
Överlag känner jag mig ganska nöjd med året. Jag har många planer för framtiden och det kommer bli ett händelserikt 2014! Vi har många överraskningar att bjuda på men jag måste fortfarande hålla vissa saker nere så de inte avslöjas för fort!

Ha nu ett riktigt gott nytt år och vi ses igen nästa!!
Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar