måndag 6 januari 2014

Happy birthday to us!

Idag fyller vi år! Det är min mormor som fyller 86, Joakim som fyller 30 och jag som fyller 26.

Vad är oddsen liksom att jag skulle födas på min mormors 60 års dag!? Och att jag för 6 år sedan skulle träffa Jocke och det skulle visa sig att vi också fyller år på samma dag ;)
Det sköna i mitt och Jockes fall är att det är fyra år emellan oss så vi inte fyller stort samtidigt :) Förra året var det min födelsedag då jag fyllde 25 och i år är det Jockes födelsedag för han blir 30. I lördags överraskade vi honom med en fest och det var min present till honom! :)

Jag jobbar idag till 14.00 och sedan kommer det gäster efter 15. Och ikväll 21.00 går jag och mamma på bio. Vi ska se 100-åringen. Det ska bli jättemysigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar